NL gamers

Forum for the "NL gamers" leaderboards

Crysis 3

  • raidenhardcoreraidenhardcore1,128,969
    Posted on 03 February 15 at 21:39, Edited on 15 February 15 at 23:45 by raidenhardcore
    iemand zin, wel 6 nodig dacht ik dus zal wel een session worden met anderen

    inmiddels heb ik de MP achievements allemaal gedaan :)
  • msc 10msc 101,467,560
    Posted on 04 February 15 at 07:50
    Ik doe wel mee
  • Racerblade01Racerblade01833,164
    Posted on 04 February 15 at 09:52
    Ja! Hier ben ik al een tijdje voor op zoek, maar kom alleen sessies op debiele tijden tegen of DLC. :(
  • Removed Gamer

    Removed Gamer

    Posted on 09 August 15 at 13:20
    Is dit ondertussen al aangepakt?
  • Racerblade01Racerblade01833,164
    Posted on 09 August 15 at 17:12
    Segendary Ty said:Is dit ondertussen al aangepakt?Niet echt, hoewel raiden wel klaar is.
  • Removed Gamer

    Removed Gamer

  • Removed Gamer

    Removed Gamer

    Posted on 25 August 15 at 22:07
    Oh trouwens ik kan dan wel dubbel boxen. Als iemand ff een 48 Live code voor me heeft :)
  • Posted on 30 August 15 at 19:39, Edited on 30 August 15 at 19:39 by Finnisher JvB
    Gezien de game volgende maand zoals Segendary Ty al aangeeft deel uitmaakt van GWG wil ik ook wel meedoen met deze game (indien dit nog opgepakt gaat worden).

    EDIT: ik heb hier een tweede Xbox staan echter ik weet niet 100% zeker of ik daarop Crysis 3 kan downloaden (is US account dus gaat soms niet). Indien het lukt kan ik ook meedoen met double boxen.
  • Removed Gamer

    Removed Gamer

    Posted on 30 August 15 at 19:29
    Als je dan kan dubbel boxen moet t lukken! Zijn we al met 5! Naja zodra ik ff wat kleine Gold codes heb...
  • Removed Gamer

    Removed Gamer

    Posted on 18 September 15 at 17:27
    Oke we hebben echt gigantisch veel TA-ers die crysis 3 willen aanpakken, waaronder een flink aantal NL Gamers. Ik probeer zo goed mogelijk in te plannen zodat iedereen kan meedoen maar om iedereen te dekken hebben we waarschijnlijk meerdere sessies nodig.

    Het gaat eigenlijk voornamelijk om achievements die echt een gecontroleerde lobby zonder randoms hebben, niet te levelen e.d.

    Crysis 3Lord of the PingsThe Lord of the Pings achievement in Crysis 3 worth 88 pointsKill 25 enemies with the Pinger (Public Match only)


    Crysis 3Bird of PreyThe Bird of Prey achievement in Crysis 3 worth 67 pointsAir stomp someone from a height of 15 metres (Public Match only)


    Daarom heb ik deze sessies aangemaakt
    Morgen 22:00-1:00 crysis 3
    Boosting Gaming Session for Crysis 3

    Precies een week later
    Zaterdag 22:00-1:00 Crysis 3
    Boosting Gaming Session for Crysis 3
Want to join in the discussion? Please log in or Register For Free to comment.
Hide ads
Hide ads