NL gamers

Forum for the "NL gamers" leaderboards

Leap frog 2016

  • raidenhardcoreraidenhardcore1,128,969
    Posted on 12 May 16 at 20:24
    wie doet mee aan leap frog en gaat de nederlandse eer verdedigen gezien t voetbal dit jaar al naar de klote is?

    ga een paar sessies plannen maybe om met multiplayer ratio's erin te blijven

    eerste is Sacred 3 morgen voor 3.0 requiredment (nee niet seriously dus)

    Co-op Gaming Session for Sacred 3
  • Removed Gamer

    Removed Gamer

    Posted on 13 May 16 at 11:35, Edited on 13 May 16 at 11:37 by
    Ik kan helpen met
    Halo: The Master Chief CollectionGoat RopedThe Goat Roped achievement in Halo: The Master Chief Collection worth 270 pointsHalo CE: Halo CE: Complete all Halo: CE Legendary campaign missions in under 3 hours.


    Mits je de volgende 3 levels in 1:45:00 hebt en je niet ge-elimineerd bent van de Leap Frog bij ratio van 8,80 en instructies kan opvolgen
    Truth & Reconcilliation
    Two Betrayals
    The Library

    Je kan trouwens je vrienden toevoegen zodat je ze op de home page ziet:
    Leap Frog
    Helemaal rechtsonderaan kun je al je vrienden toevoegen, met de groene plusjes kun je anderen individueel 'tracken'
  • raidenhardcoreraidenhardcore1,128,969
    Posted on 13 May 16 at 15:06
    tnx maar ik heb nog geen xbox one dus t zal lastig worden ratio's boven de 4-5 te scoren op de 360 zo even in een dagje
  • Lucky BrianLucky Brian369,746
    Posted on 13 May 16 at 23:13
    Minecraft al overwogen?

    Met de nieuwe Title Update heb je zo 6 dagen te pakken in de 7.8+ ratio regio. En als je iemand kent met een achievement world, dan ben je met een paar minuten per dag klaar. :P
  • raidenhardcoreraidenhardcore1,128,969
    Posted on 14 May 16 at 10:36
    goeie tip is dat een gratis update voor die game? heb die nog niet gespeeld
  • raidenhardcoreraidenhardcore1,128,969
  • Lucky BrianLucky Brian369,746
    Posted on 16 May 16 at 09:44, Edited on 16 May 16 at 09:44 by Lucky Brian
    Ja, de Title Updates zijn gewoon gratis. Erg belangrijk voor ons Nederlanders natuurlijk. ;)

    Ik heb een achievement wereld, dus als je hulp nodig hebt dan laat je het maar weten. Dit geld overigens voor iedereen die dit leest en hulp nodig heeft.

    Ik zie net wel dat de ratios in de laatste paar dagen flink gedaald zijn. Gezien de hoeveelheid sessies die gepland staan om de achievements weg te geven zullen ze de komende tijd nog wel verder zakken. Misschien iets om rekening mee te houden.
  • raidenhardcoreraidenhardcore1,128,969
    Posted on 17 May 16 at 21:39
    ok tnx voor de info ik hou t ff in de gaten heb de game inmiddels wel maar nog niet begonnen :)
Want to join in the discussion? Please log in or Register For Free to comment.
Hide ads
Hide ads