The Bargain Bin

Forum for discussing where to pick up cheap deals

Xbox One Backwards Compatibility Sale 2019

  • Posted on 21 May 19 at 14:40
    Condemned is not showing up as on sale for me? Is it not on sale in the US?
    #1 Resident Evil Fan.
  • mrbellekmrbellek410,154
  • MilkMilk94,521
    Posted on 21 May 19 at 14:58
    I'll probably pick up Frontline: Fuel or War & Age of Booty. Lots of good stuff on sale tho.smile
  • zoidberg1339zoidberg1339450,850
    Posted on 21 May 19 at 15:14
    Tropico 4 is an absolute steal at that price
    I just wanted to play video games.
  • Detox2033Detox2033256,136
    Posted on 21 May 19 at 15:19
    Why PORTAL: STILL ALIVE is NEVER on sale??? never, I'm waiting for 2-3 years now.
  • rad fadrad fad329,746
    Posted on 21 May 19 at 15:21
    If I were to grab the Vietnam DLC, how difficult would it be to complete the achievements nowadays in 2019?
  • EchelonSixEchelonSix592,194
    Posted on 21 May 19 at 15:43
    man i already own 90% of these games. is this a good sign or a bad one hahahahah. anyways... orc must die.... finally on a sale. will buy it
  • coipcoip214,616
    Posted on 21 May 19 at 15:45
    RestingElm7645 said:
    Hi, I am new here! Does Radiant Silvergun often get a sale? I have a lot of other things to play now. But if this is my only chance, than maybe I should pick it up. :)
    As someone who has been waiting years for it to go on sale, the answer is Buy It Now!
  • I ASK NO ONEI ASK NO ONE629,734
    Posted on 21 May 19 at 16:13
    Dark Death 90 said:
    Condemned is not showing up as on sale for me? Is it not on sale in the US?
    Condemned is a great game. Very odd, but great. It's so odd it only has 970 GS lol
    I ASK NO ONE
  • Posted on 21 May 19 at 16:30
    I kind of want Injustice but regret not picking it up when it was £3.99 a year or so ago. I also want to get all the Halo's digitally too but prices kinda suck on those too.

    https://www.youtube.com/watch?v=MtaUHMWQpiI
    Estranged
  • AbyssalOrc33AbyssalOrc33475,126
    Posted on 21 May 19 at 16:42
    Nice sale!

    Going to pick up Bloodforge and Band of Bugs! Looks like the last time either was on sale was 2013 and 2010.
  • J4CKA1J4CKA1219,224
    Posted on 21 May 19 at 16:54
    II ESTRANGED II said:
    I kind of want Injustice but regret not picking it up when it was £3.99 a year or so ago. I also want to get all the Halo's digitally too but prices kinda suck on those too.

    https://www.youtube.com/watch?v=MtaUHMWQpiI
    yeah, gamestop has halo 4 for $4.99
  • KedrixKedrix195,529
    Posted on 21 May 19 at 17:11
    Probably Bloodforge and SVC: Alex Kidd for me. Lots of good stuff but I have pretty much everything I really want.
    Michael Durr Gamertag: Kedrix www.kedrix.net
  • Vicious VicVicious Vic341,244
    Posted on 21 May 19 at 17:13
    Wtf? How is GTA4 cheaper than GTA San Andreas???
  • Posted on 21 May 19 at 17:19
    I ASK NO ONE said:
    Dark Death 90 said:
    Condemned is not showing up as on sale for me? Is it not on sale in the US?
    Condemned is a great game. Very odd, but great. It's so odd it only has 970 GS lol
    How is that even possible? Lol I thought all disc games had to have 1000 from the start of achievements?
  • Inferno118Inferno1181,809,553
    Posted on 21 May 19 at 17:37
    I put up a session for 8 player stuff in mad balls! I think this is the best time to do it since it’s rarely, if ever, on sale
  • NomstuffNomstuff710,346
    Posted on 21 May 19 at 17:40
    Buttercup III said:
    I ASK NO ONE said:
    Dark Death 90 said:
    Condemned is not showing up as on sale for me? Is it not on sale in the US?
    Condemned is a great game. Very odd, but great. It's so odd it only has 970 GS lol
    How is that even possible? Lol I thought all disc games had to have 1000 from the start of achievements?
    This was back when they were still experimenting with the system, there's several oddities from then, crackdown IIRC released with only 900G There's a 500G achievement and obviously Avatar.
  • supadryzsupadryz501,796
    Posted on 21 May 19 at 17:45
    I came to this list looking for Left 4 Dead. I leave disappointed
  • SeitzzSeitzz988,420
    Posted on 21 May 19 at 17:47
    Looks like Aqua Naval Warfare and Hardwood Spades on this one for me. Lots of other games were tempting but I've still got much to play at the moment.
  • V3ntilatorV3ntilator189,049
    Posted on 21 May 19 at 17:53
    RestingElm7645 said:
    Hi, I am new here! Does Radiant Silvergun often get a sale? I have a lot of other things to play now. But if this is my only chance, than maybe I should pick it up. :)
    Thanks. I were wondering about this earlier.

    I have many games showed as not owned on sale, but that's because i never started them and is why there is no way TA can know i own them.
Want to join in the discussion? Please log in or Register For Free to comment.