Gaming News

All the latest Xbox and gaming news. Only TA Newshounds can post in this forum.

Darksiders Genesis, Man of Medan and five more titles join Xbox Game Pass this month

  • MetalNuckMetalNuck629,967
    Posted on 05 August 20 at 16:19
    Man of Medan interested me because I really enjoyed Until Dawn. Some other intriguing titles on this list. Much better than GwG, that's for sure.
  • Skanker irlSkanker irl859,148
    Posted on 05 August 20 at 16:20
    Great games!
    Pick it up, pick it up, pick it up!
  • V3ntilatorV3ntilator201,779
    Posted on 05 August 20 at 16:58
    Microsoft nails it as usual on GP. Doesen't surprise me that they added Trailmakers either. They wanna cover as much genres as possible.
  • AxeL R GRAxeL R GR305,923
    Posted on 05 August 20 at 17:06
    Huh, I didn't know FF7 was on xbox. Seems bizarre.
  • Posted on 05 August 20 at 17:24
    i thought ff7 was on game pass already lol
  • BIG SH0RTYBIG SH0RTY606,601
    Posted on 05 August 20 at 17:52
    foreverzerov2 said:
    i thought ff7 was on game pass already lol
    FF9 and FF15 are, and they are supposed to be adding the rest eventually
  • Posted on 05 August 20 at 18:06
    BIG SH0RTY said:
    foreverzerov2 said:
    i thought ff7 was on game pass already lol
    FF9 and FF15 are, and they are supposed to be adding the rest eventually
    I linked all the ones coming up further up thread.
  • Paul LaserbeamPaul Laserbeam1,981,400
    Posted on 05 August 20 at 18:43
    Elite1111111111 said:
    Fawda Jinn said:
    Is that Jill Valentine in the Xeno Crisis art?headspin
    Thank goodness I wasn't the only one who thought this laugh
    i was scrolling down kinda fast and I saw that too, had to do a double-take.
  • Paul LaserbeamPaul Laserbeam1,981,400
    Posted on 05 August 20 at 18:44
    The second Darksiders Genesis came out I told my friend "it's definitely coming to game pass" What an awesome addition.
  • MechaHereticMechaHeretic398,045
    Posted on 05 August 20 at 18:54
    Maxumilli0n said:
    Yes FFVII so glad I didn't buy it a few weeks back when it was on sale. I will say that the roguelites are getting a bit annoying.
    Are you me? I legit almost bought FF7 and FF8 a week or two ago, and I'm so tired of the "2d Retro Roguelike" titles being spammed on the service.
  • TheOnlyMattoTheOnlyMatto1,943,324
    Posted on 05 August 20 at 18:55
    FF7?!?!!?! HELL YEAH!!!!!!! toasttoasttoast
    See you in Valhalla
  • DeathHuntsUsDeathHuntsUs300,533
    Posted on 05 August 20 at 19:19
    The SCHWARTZ 00 said:
    Just checked out gameplay for Xeno Crisis, holy moly, it's awesome. Looks like Smash TV/Total Carnage with aliens. Definitely gonna 1K that.
    Ok now I definitely need to have a little looksy!
    Xbox Life / Achievement Hunter Dead Things / Ranger Lifestyle My Player 2 - MrsDeathHuntsUs
  • Removed Gamer

    Removed Gamer

    Posted on 05 August 20 at 19:28
    AWWWWWW Dang it Final Fantasy 7 is coming now well guess that backlog will be put off again lol!!!!!!
  • Posted on 05 August 20 at 19:57
    Oh yes! Darksiders Genesis clap
    Gaming is a life of pure indulgence, world hoping at will - Leon Brown
  • Maxumilli0nMaxumilli0n1,567,903
    Posted on 05 August 20 at 20:00
    MechaHeretic said:
    Maxumilli0n said:
    Yes FFVII so glad I didn't buy it a few weeks back when it was on sale. I will say that the roguelites are getting a bit annoying.
    Are you me? I legit almost bought FF7 and FF8 a week or two ago, and I'm so tired of the "2d Retro Roguelike" titles being spammed on the service.
    toast
  • HamsterLVHamsterLV1,843,475
    Posted on 05 August 20 at 20:17
    Man of Medan, nice, was interested in that one!
  • erod550erod5501,257,770
    Posted on 05 August 20 at 20:26
    Nice. I will play FF7 on GP first and then play the remake on PS4.
  • Removed Gamer

    Removed Gamer

    Posted on 05 August 20 at 20:53
    British Legends said:
    Darksiders Genesis was fun, I recommend playing in coop though.
    me and snixen are going to play it :D
  • HappyTheDevilHappyTheDevil1,033,038
    Posted on 05 August 20 at 21:21
    Please tell me Darksiders Genesis is NOTHING like Darksiders 3!! I couldn't walk 10 steps without hitting a loading screen... angry
  • Posted on 05 August 20 at 21:23
    HappyTheDevil said:
    Please tell me Darksiders Genesis is NOTHING like Darksiders 3!! I couldn't walk 10 steps without hitting a loading screen... angry
    Completely different style of game. Way different laugh
    Two thangs I hate, liars and thieves, they make my blood boil - Andre Ben, "Wheels Of Steel"
Want to join in the discussion? Please log in or Register For Free to comment.